måndag 18 oktober 2010

Kära Gud

bild från www.weheartit.com
Kära Gud.
Vi måste prata.
Du ska ju vara en cool snubbe har jag hört. Då kanske du kan skicka mig lite normala karlar till att börja med. För de du har skickat hittills - inte okej. Var inte hela din grundtanke att man skulle vara två? Tänk om Adam hade nobbat Eva? "Nä du är inte min typ. Kan vi inte vara kompisar istället?" Å vad hände med Noak egentligen? Varför fick han ingen fru när alla på arken var i par?? Å varför fick han leva i 950 år och inte vi? Verkligen inte okej. Jag tycker inte heller om att du har gjort choklad så gott. Men det är väl priset för att Adam och Eva åt det där jävla äpplet. Kan vi inte bara låtsas att de inte gjorde det och så säger vi att alla godsaker är kalorilösa? Deal? Jag skulle även vilja klaga på vädret. Inte okej.


Så.
I julklapp önskar jag mig en trevlig, vettig, skitsnygg, snuskigt rik och sexig karl. Och tio kilo choklad.

Okej?!

5 kommentarer:

  1. Haha, jag håller med dig om allt. Jag vill också ha en trevlig, vettig, skitsnygg, snuskigt rik och sexig kille..GE MIG!

    SvaraRadera
  2. Ååååh, I wish! Tänk om det ändå funkade så....
    Kram/AW

    SvaraRadera
  3. SÅ kul skrivet! *skrattar gott. Och äter choklad samtidigt...*

    SvaraRadera