torsdag 13 november 2014

Buzzador antipasti

Jag är medlem i Buzzador vilket innebär att jag får testa varor och tjänster helt gratis mot att jag ger feedback åt företagen jag buzzar för. Denna gången fick jag testa Zeta Antipasti och följande produkter:

  Zeta Grissini
Jag har smakat många olika varianter och märken av Grissini tidigare av olika kvalitet. Denna var dock den godaste jag ätit. Den var lätt knaprig, kändes len och mjuk i munnen och smakade verkligen nybakad. Perfekt smak och konsistens alltså.


 Zeta Halkidikioliver
Jag måste erkänna att jag klarar inte av gröna oliver oavsett om de kommer från Zeta eller inte. Så dessa har jag faktiskt ingen rescension på då jag inte smakat dem. De ser dock väldigt goda ut.

 Zeta Soltorkade tomater
Soltorkade tomater är en av mina favoriter och dessa var gudomligt goda och såg dessutom väldigt aptitliga ut vilket inte alltid är fallet med soltorkade tomater. Perfekt mjukhet, jättegod smak och väldigt färska.

 Zeta Tapenade av svarta oliver
Jag har inte så stor erfarenhet av Tapenade även om jag älskar svarta oliver och äter dem ofta. Men denna burk från Zeta är riktigt god och orsak till att jag kommer att köpa Tapenade igen. Perfekt konsistens, alldeles lagom mycket smak och alldeles underbart goda på Crostini! Kommer definitivt att köpa denna burk nästa gång jag vill handla hem nåt gott till tv-kvällen!

 Zeta Tapenade Oliver och kapris grovhackad
Denna var oväntat god, dock är jag lite tveksam till konsistensen, jag föredrar nog när det är mer finfördelat. Men annars god smak och väldigt fräsch röra.  Sambon älskade den.

 Zeta Crostini
Gudomligt goda små rostade skivor. Jag gillar storleken på dem, de är perfekta då man vill prova många olika sorters röror och cremer på dem utan att bli mätt efter ett par skivor. De var härligt småkrispiga och smakade färskt och väldigt gott.

Zeta Creme av kronärtskockor
Jag har aldrig ätit kronärtskockor i hela mitt liv och inte varit sugen heller då jag tycker det ser mindre gott ut. Så det var med tveksamhet jag provade denna och döm om min förvåning: Det var helt otroligt gott! En mjuk och len kräm med aptitligt utseende som egentligen inte smakar så mycket men jag gillar det. Denna var perfekt att ha på Crostini och jag kunde knappt sluta äta. Sambon blev också väldigt förtjust i denna. Vi kommer definitivt att handla hem en sådan här när den andra tar slut. 


Jag har lånat bilder från Zeta utan att be om lov, fy på mig! Hoppas det är okej med dem, annars får de höra av sig.
 

Vill du också bli Buzzador och testa varor och tjänster, gå in HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar