torsdag 19 mars 2015

Nigeriabrev

Jag blir inte ens irriterad längre när jag får nigeriabrev, jag tycker snarare de är kul att läsa och jag sitter och fnissar högt åt de dåliga översättningarna.  Kolla här bara. Jag förstår ju att de menar 5,8 miljoner dollar men när de glömmer skriva det ser det ganska lustigt ut.

Jag ser fram emot nästa. *lol*

Jag SKA KOMMA TILL DITT LAND FÖR ett officiellt möte på fredag ​​och jag kommer att lägga dina pengar på $ 5,8 TILLSAMMANS MED MIG men den här gången kommer jag inte gå igenom tullen för som en ambassadör till NIGERIA, jag är en amerikanska regeringsagent OCH JAG HAR vetorätt gå igenom tullen. SÅ SNART SOM JAG ÄR IGENOM MED MÖTE I skall sedan fortsätta till din adress. (SKICKA ditt mobiltelefonnummer och den adress där du vill att jag SKA KOMMA paketet).
Du har verkligen betalat så mycket i denna leverans som får mig att undra. DU ÄR EN MYCKET LUCKY person eftersom jag SKA KOMMA MED DET SJÄLV OCH DET FINNS INGET NÅGON kan göra åt det.
DITT PAKET ($ 5,8) måste vara registrerad som ambassadörsPAKET FÖR MIG att besegra alla odds och kostnaden för att registrera DET ÄR $ 195 Avgiften skall betalas i de närmaste 24 timmarna via Western Union för att all nödvändig kan åstadkommas innan tiden KOMMER vara emot oss.
SKICKA AVGIFT VIA Västra facklig pengaröverföring
Mottagarens namn: ROSE ODEADRESS: Lagos i NigeriaTEXT FRÅGA: OKSVAR: OKBELOPP: $ 195
Så snart du SKICKA FEE SE TILL ATT DU SKICKA MIG BETALNINGS INFORMATION.MY flygning är i morgon och jag förväntar mig att du uppfylla innan DÅ så att leveransen kan slutföras. OM DU INTE UPPFYLLER, så kommer det inte vara mitt fel om du inte får ditt paket.
Behandlas som brådskande,
AMBASSADOR JAMES F. Entwistle

US ambassadör i Nigeria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar